Bij AllerleiShop draait het niet alleen om leuke producten voor een mooie prijs. Wat voor ons echt het verschil maakt? Goede service – en dan écht goede service.
Of je nou een vraag hebt over een bestelling, advies zoekt over een product, of iets niet helemaal naar wens is: wij staan altijd klaar. Geen eindeloze wachtrijen, geen standaard antwoorden, maar gewoon persoonlijk contact.
Persoonlijk en snel contact
We weten hoe frustrerend het kan zijn als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Daarom doen we het anders. Bij ons krijg je gewoon direct een écht persoon aan de lijn (of op de mail). Meestal is dat Gijs zelf – en die doet er alles aan om je goed te helpen.
“Ik zie het niet als klantenservice, maar gewoon als normaal contact. Je helpt iemand zoals je zelf geholpen zou willen worden.” – Gijs, oprichter van AllerleiShop
Problemen? We lossen het op
Een bestelling die niet klopt, een onderdeel dat mist, of een pakketje dat spoorloos lijkt? Geen zorgen – we gaan het voor je uitzoeken. We denken met je mee, bieden een oplossing die écht werkt, en houden je op de hoogte.
We luisteren
We vinden jouw mening belangrijk. Heb je een tip, klacht of idee? Laat het weten. We gebruiken alle feedback om beter te worden – want uiteindelijk draait het allemaal om tevreden klanten.
Wat je mag verwachten van onze service:
-
Antwoord binnen 24 uur (vaak al veel sneller)
-
Persoonlijke hulp, geen standaard antwoorden
-
Altijd meedenken met een oplossing
-
Klantvriendelijkheid op nummer 1
Heb je vragen of iets waar je niet uitkomt?
Stuur ons gerust een mailtje of berichtje via de chat. We helpen je graag – met plezier.
AllerleiShop – service waar je op kunt rekenen.